مجموعه تجهیزات آشپزخانه صنعتی و رستوران پویا صنعت

تولید انواع کباب گیر|کباب زن|کباب سیخ گیر

مجموعه تجهیزات آشپزخانه صنعتی و رستوران پویا صنعت

تولید انواع کباب گیر|کباب زن|کباب سیخ گیر

مجموعه تجهیزات آشپزخانه صنعتی صنعتی پویا صنعت از سال ۱۳۸۳ با هدف طراحی و تولید ماشین آلات صنایع غذایی و به ویژه تجهیزات آشپزخانه صنعتی، تجهیزات رستوران، تجهیزات کافی شاپ و تجهیزات فست فود فعالیت خود را آغاز نمود. و خیلی زود با اختراع اولین دستگاه کباب زن | کوبیده زن هیدرولیک اولین گام شکوفایی خود در این صنعت را برداشت.

این مجموعه در مسیر رسیدن به بالاترین قله های موفقیت, از نیروهایی توانمند و آخرین تکنولوژی های روز جهانی در تولید محصولات تخصصی خود بهره می‌برد. لذا در این مسیر گام‌های مستحکم تری برداشتیم. با تولید و ثبت اختراع دستگاه همبرگر زن | همبرگر ساز صنعتی و دستگاه جوجه زن تمام اتوماتیک رویای دست یافتی خود را دنبال نمودیم.

  • ۰
  • ۰

همبرگر زن اتوماتیک یکی از تجهیزات مفید و پرکاربرد  آشپزخانه صنعتی و فست فود است. همبرگر زن دستگاهی است اتوماتیک که برای تهیه و آماده کردن مقدار زیادی همبرگر طراحی و تولید شده است.

حتما تا به حال به این موضوع فکر کردید  که چرا باید دستگاه همبرگر زن خریداری کنید؟ آیا خرید دستگاه همبرگر زن مقرون به صرفه است؟ چقدر زمان برای تولید و آماده کردن تعداد زیادی همبرگر باید صرف شود؟ چقدر نیروی انسانی برای این کار مورد نیاز است؟ آیا راه حلی برای رفع این مشکلات وجود دارد؟

معایب تهیه همبرگر به روش سنتی

در فرایند تهیه همبرگر به شیوه سنتی و دستی هر چقدر نیروی شما ماهر و زبردست باشد, باز هم ممکن است مشکلاتی در آماده سازی همبرگر به وجود آید.

مهم ترین مشکل در تهیه همبرگر به روش سنتی هدر رفت زمان و انرژی است. چقدر زمان برای تهیه یک همبرگر مورد نیاز است؟ زمانی که باید در جایی دیگر و برای کار مفید تر صرف شود, برای تهیه همبرگر 
( همبرگر هایی که بهتراست از نظر شکل ظاهری و اندازه یکسان و یک دست باشند.) خرج می‌شودچگونه می توان زمان زیادی را برای تهیه همبرگر صرف نکرد؟ 

همچنین نیروی انسانی زیادی برای آماده کردن همبرگر مورد نیاز است. شاید چندین نفر مجبور باشند برای تهیه همبرگر به تعداد بالا مشغول به کار شوند.

در روش سنتی امکان مدیریت مصرف گوشت وجود ندارد. به طور مثال همیشه این امکان وجود دارد که مقداری گوشت اصراف شود

تولید همبرگر به روش سنتی و با دست از نظر بهداشتی صحیح نیست. زیرا در تمامی خطر انتقال آلودگی وجود دارد.

در ادامه مطلب ما راه حل کاهش هزینه ها و سایر مشکلات را به شما ارائه می‌دهیم.

معایب تهیه همبرگر به روش سنتی | تجهیزات آشپزخانه صنعتی و تجهیزات فست فود
معایب تهیه همبرگر به روش سنتی

چرا خرید همبرگر زن مقرون به صرفه خواهد بود

برای اینکه یک رستوران یا فست فود با شکست مواجه نشود, همیشه باید هزینه های روزانه  و جاری خود را به حداقل ممکن برساند. و آن را کنترل کند. برای کنترل هزینه ها بهتر است تجهیزات آشپزخانه صنعتی و تجهیزات فست فود مدرن و جدید جایگزین روش های سنتی و دستی شود. استفاده از تجهیزات آشپزخانه صنعتی از هر جهت مقرون به صرفه و مفید خواهد بود.

دستگاه همبرگر زن اتوماتیک یکی از تجهیزات مهم و پرکاربرد در آشپزخانه های صنعتی استدستگاه همبرگر زن اتوماتیک, در عین حال که به بافت گوشت آسیب نمی‌رساندتوانایی تولید همبرگر با ابعاد و وزن های مختلف را دارد

به دلیل سرعت بالا و عملکرد عالی این دستگاه, فرایند تهیه همبرگر در کوتاهترین زمان ممکن انجام می‌شوداین دستگاه قابلیت تولید بین 1000 تا 2000 همبرگر در ساعت را دارد. که از این جهت از نمونه های خارجی نیز برتری دارد. در نتیجه شما می‌توانید در زمان و انرژی صرفه جویی کنید. و زمان را برای خود ذخیره کنید. همه همبرگرها پس از تولید توسط خود دستگاه همبرگر زن توسط کاغذ مخصوص پوشیده می شوند. در نتیجه دیگر نیازی به نیرو برای کاور کردن همبرگر نیست. شما با استفاده ار این دستگاه می‌توانید در کوتاهترین زمان ممکن همبرگر آماده شده و پوشیده شده ( کاور شده) با کاغذ مخصوص را تهیه کنید. بدون اینکه نیاز به استفاده از چندین نیروی انسانی داشته باشیدشما می توانید از زمان ذخیره شده در فعالیت های دیگر آشپزخانه استفاده کنید.

با این دستگاه میزان اسراف در گوشت به کمترین میزان خود می رسد. که این نکته خود سبب صرفه جویی و کاهش هزینه ها خواهد شد.

همچنین در طی فرایند تهیه همبرگر دست هیچ گونه دخالتی ندارد. در نتیجه همبرگر از نظر بهداشتی کاملا سالم است

در نتیجه استفاده از دستگاه همبرگر زن اتوماتیک سبب کاهش نیروی انسانی  و همچنین سبب صرفه جویی در زمانانرژی و  هزینه ها  خواهد شد. که این باعث سودآوری شما می‌شود.

شاید در ابتدا هزینه خرید یک دستگاه همبرگر زن زیاد به نظر برسد, اما با توجه به دلایل گفته شدهاین هزینه در کوتاهترین زمان ممکن به شما بر خواهد گشت. و شما می‌توانید از هزینه های ذخیره شده و زمان صرفه جویی شده در موارد دیگر استفاده کنید. 

همبرگر زن می‌تواند به سرعت جای خود را در آشپزخانه فست فود باز کند.

 

 چرا خرید همبرگر زن مقرون به صرفه خواهد بود
چرا خرید همبرگر زن مقرون به صرفه خواهد بود

شما می‌توانید آخرین اخبار و محصولات جدید شرکت را از طریق توییتر و اینستاگرام دنبال نمایید.

  • ۹۸/۱۱/۰۶
  • گروه تولیدی پویا صنعت گروه تولیدی پویا صنعت

تجهیزات فست فود

فست فود

همبرگر زن

همبرگر ساز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی