مجموعه تجهیزات آشپزخانه صنعتی و رستوران پویا صنعت

تولید انواع کباب گیر|کباب زن|کباب سیخ گیر

مجموعه تجهیزات آشپزخانه صنعتی و رستوران پویا صنعت

تولید انواع کباب گیر|کباب زن|کباب سیخ گیر

مجموعه تجهیزات آشپزخانه صنعتی صنعتی پویا صنعت از سال ۱۳۸۳ با هدف طراحی و تولید ماشین آلات صنایع غذایی و به ویژه تجهیزات آشپزخانه صنعتی، تجهیزات رستوران، تجهیزات کافی شاپ و تجهیزات فست فود فعالیت خود را آغاز نمود. و خیلی زود با اختراع اولین دستگاه کباب زن | کوبیده زن هیدرولیک اولین گام شکوفایی خود در این صنعت را برداشت.

این مجموعه در مسیر رسیدن به بالاترین قله های موفقیت, از نیروهایی توانمند و آخرین تکنولوژی های روز جهانی در تولید محصولات تخصصی خود بهره می‌برد. لذا در این مسیر گام‌های مستحکم تری برداشتیم. با تولید و ثبت اختراع دستگاه همبرگر زن | همبرگر ساز صنعتی و دستگاه جوجه زن تمام اتوماتیک رویای دست یافتی خود را دنبال نمودیم.

  • ۰
  • ۰

امروزه شاهد رشد جوانانی هستیم که جویای کار هستند. جوانانی که اغلب دارای تحصیلات دانشگاهی هستند. اکثر جوانان یا افراد به دلیل سیستم اشتباه آموزشی دارای حرفه یا مهارت خاصی نیستند. در نتیجه ورود آن ها به بازار کار بسیار مشکل و سخت است. استخدام در ادارات و نهاد های دولتی تقریبا غیر ممکن است. برای داشتن شغل آزاد نیز در بیشتر مواقع نیاز به سرمایه اولیه زیاد است. که با توجه به وضع اقتصادی ایران در حال حاضر شغل آزاد با ریسک بالایی همراه است. اشتغال زایی یکی از بزرگتری مشکلات جوانان است. یک سوال مهم: این افراد برای کسب درآمد چه باید بکنند. ما برای این افراد یک پیشنهاد فوق العاده داریم. خرید کباب زن و راه اندازی کبابی
در ادامه با ما همراه باشید.

 

چرا راه اندازی کبابی یک راهکار برای کسب درآمد است

 

غذاخوردن و لذت بردن غذا از در یک رستوران جزء جدایی ناپذیر زندگی همه مردم دنیا از جمله ایرانی هاست. یکی از غذاهای محبوب در بین ایرانی ها که شهرت جهانی دارد کباب کوبیده است.

تهیه کباب کوبیده دارای فوت و فن های خاصی است که اکثر مردم آم را بلد نیستند. برای همین ترجیح می دهند کباب را در کباب ها یا رستوران ها میل کنند.

از همه این مطالب می‌توان نتیجه گرفت که راه اندازی یک کبابی یا رستوران می‌تواند یک ایده جذاب برای کسب درآمد و اشتغال زایی باشد.

اما سوالی که ذهن را به خود مشغول می کند، این است که آیا راه اندازی کبابی مقرون به صرفه است؟ بازگشت سرمایه آن چه مدت زمانی طول می‌کشد؟ از همه مهم تر این کار نیاز به مهارت خاصی دارد یا نه؟

 

تجهیزات خط کباب اتوماتیک

 

شاید این کار در ابتدا سخت به نظر برسد اما  می‌توان با کمی دقت و تحقیق از آن به راحتی کسب درآمد کرد. برای راه اندازی یک کبابی کوچک نیاز به فضا ، نیروی انسانی، و از همه مهمتر تجهیزات مناسب است. برای انتخاب تجهیزات مناسب بهتر است شما اقدام به خرید تجهیزات خط کباب اتوماتیک کنید.

 با استفاده از این تجهیزات شما نیاز به مهارت خاصی ندارید. در نتیجه می‌توانید نیروی انسانی خود را به حداقل برسانید.

این تجهیزات شامل:

شاید در ابتدا خرید این تجهیزات مقرون به صرفه نباشد و یا شما فکر کنید که خرید این تجهیزات هزینه اضافی است. اما به راحتی می‌توان ثابت کرد که خرید این تجهیزات نه تنها باعث صرفه جویی در هزینه و زمان خواهد شد بلکه هزینه اولیه خرید این تجهیزات در کمتر از یک ماه بر می‌گردد. برای درک بهتر این موضوع مقاله
در دوره کوتاه مدت به راحتی هزینه خرید دستگاه کباب زن بر‌می‌گردد را مطالعه کنید.

 

نمونه های موفق اشتغال زایی با خرید تجهیزات خط کباب

 

افرادی بودند که با خرید این تجهیزات رونق زیادی به کسب و کار خود دادند به طور مثال کبابی باباکوهی یک کبابی قدیمی و مشتری با سابقه و  یا داستان افتتاح رستوران، تبدیل شدن یک کبابی کوچک به یک رستوران .  حتی ایرانیان مقیم خارج از کشور نیز برای کسب درآمد به سراغ راه اندازی رستوران رفتند. حضور تیستر معروف آمریکایی Guy Fieri در یک رستوران ایرانی در تگزاس و چشیدن طعم کباب

پس قابل توجه جوانانی که جویای کار هستند با خرید این تجهیزات به راحتی میتوانید یک کبابی کوچک راه انندازی کنید و کسب درآمد داشته باشید.

پس عجله کنید.

شما می‌توانید آخرین اخبار و محصولات جدید شرکت را از طریق توییتر و اینستاگرام دنبال نمایید.

لطفا نظرتون درباره این مقاله با ما به اشتراک بگذارید.

  • ۹۸/۱۲/۰۵
  • گروه تولیدی پویا صنعت گروه تولیدی پویا صنعت

اشتغال زایی

خرید کباب زن

راه اندازی رستوران

کباب زن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی