مجموعه تجهیزات آشپزخانه صنعتی و رستوران پویا صنعت

تولید انواع کباب گیر|کباب زن|کباب سیخ گیر

مجموعه تجهیزات آشپزخانه صنعتی و رستوران پویا صنعت

تولید انواع کباب گیر|کباب زن|کباب سیخ گیر

مجموعه تجهیزات آشپزخانه صنعتی صنعتی پویا صنعت از سال ۱۳۸۳ با هدف طراحی و تولید ماشین آلات صنایع غذایی و به ویژه تجهیزات آشپزخانه صنعتی، تجهیزات رستوران، تجهیزات کافی شاپ و تجهیزات فست فود فعالیت خود را آغاز نمود. و خیلی زود با اختراع اولین دستگاه کباب زن | کوبیده زن هیدرولیک اولین گام شکوفایی خود در این صنعت را برداشت.

این مجموعه در مسیر رسیدن به بالاترین قله های موفقیت, از نیروهایی توانمند و آخرین تکنولوژی های روز جهانی در تولید محصولات تخصصی خود بهره می‌برد. لذا در این مسیر گام‌های مستحکم تری برداشتیم. با تولید و ثبت اختراع دستگاه همبرگر زن | همبرگر ساز صنعتی و دستگاه جوجه زن تمام اتوماتیک رویای دست یافتی خود را دنبال نمودیم.

۲۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

منوی رستوران کتابچه ای “ظاهراً ساده ” است، اما بسیاری از رستوران ها از اهمیت آن غافل هستند.

تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۶/۲۷

منوی رستوران قدرتمند ترین ابزار ارتباطی در رستوران است. چون منوی رستوران نه تنها مهمانان را با غذای شما آشنا می‌کند و غذاهای شما را به نمایش می‌گذارد، بلکه باعث تقویت مفهوم و شخصیت برند شما نیز می‌شود. اما برای داشتن منویی موثر و کارامد، باید از روش هایی خاص استفاده شود. مشتری قبل از تصمیم گیری در مورد سفارش، فقط ۱۰۹ ثانیه به منو نگاه می‌کند. بنابراین، نه تنها طراحی منوی رستوران بر مشتری تأثیر می‌گذارد، بلکه سود رستوران نیز به داشتن یک منوی قوی و جذاب وابسته است. 

اشتباهات در طراحی منوی رستوران

در اینجا به برخی از رایج ترین اشتباهات در طراحی منوی رستوران ها اشاره شده است.  شما باید از انجام آن ها در هنگام طراحی منو اجتناب کنید. داشتن منویی جذاب باعث رضایت مشتری خواهد شد. در نتیجه شما یک رستوران سود آور خواهد بود. 

اشتباهات در طراحی منوی رستوران

  • دسته بندی مناسب در منو
  • داشتن منو خیلی متنوع
  • یکنواخت بودن منو
  • عدم توجه به جزئیات
  • قرار دادن قیمت در منو
  • استفاده نامناسب از فضای منو
  • عدم استفاده از دانش روانشناسی
  • نداشتن منوی آنلاین
  • قرار ندادن توضیحات مناسب در منو

دسته بندی نامناسب در منو

دسته بندی مناسب و صحیح غذاها در منوی رستوران یکی از اساسی ترین قوانین است، اما اغلب نادیده گرفته می شود. طراحی منوی غذایی شما باید به گونه ای باشد که موارد در گروه های واضح قرار گیرند. ترتیب دسته بندی ها نیز مهم است. خوراکی ها، سوپ ها، همبرگرها، پیتزاها، دسرها و غیره باید در کنار هم و به ترتیب سرو شوند. به عنوان مثال، غذای اصلی نباید قبل از سوپ و پیش غذاها در لیست آورده شوند، زیرا ممکن است مهمانان شما برای سفارش غذای اصلی وسوسه شوند و پیش غذاها را نادیدیه بگیرند.  همچنین لیست کردن غذاهای گیاهی و غیر گیاهی در صفحات جداگانه یک عمل بسیار منطقی و عالی است که نباید از آن چشم پوشی کرد.

 

داشتن منویی خیلی متنوع

منوی بزرگ و جامع یک رستوران معایب و مزایایی دارند. در حالی که ممکن است، احساس کنید که داشتن یک منوی جامع، احساس تنوع بیشتری ایجاد می‌کند، این موضوع می‌تواند به فروش شما آسیب برساند. به دلیل تعدد گزینه های موجود، مشتریان زمان زیادی برای سفارش غذا صرف می‌کنند. همچنین، یک منوی بزرگ بیشتر وقت ها باعث سردرگمی افراد می‌شود زیرا آنها قادر به تصمیم گیری در مورد بهترین غذا نیستند.

 

توصیه می‌شود فقط روی غذاهای خاص و غذاهای منحصر به فرد تمرکز داشته  باشید تا  سرآشپز شما بتواند متمرکز شود و این باعث جلب توجه مشتریان جدید و وفاداری ان ها خواهد شد.

 

یکنواخت بودن منو

بهترین رستوران ها، رستوران‌هایی هستند، که هیچ چیز در آنها دائمی نیست. منوی رستوران باید به طور مرتب در حال تغییر و چرخش باشد. این نکته باعث ترغیب مشتریان به بازگشت به رستوران شما می‌شود. تجزیه و معرفی موارد جدید در این فهرست برای نگه داشتن مشتری حائز اهمیت است. به علاوه، شما باید عملکرد منو را بر اساس فروش و بازخورد مشتریان تحلیل کنید. این تحلیل می‌تواند در کنترل هزینه های یک رستوران بسیار مفید باشد.

 

عدم توجه به جزئیات

منوی رستوران مانند بروشور فروش شما است. بنابراین، ضمن طراحی آن، اندیشه های زیادی را در کنار آن سرمایه گذار کنید. از یک طراح گرافیک خوب برای طراحی یک منوی جذاب و گیرا استفاده کنید.

برای طراحی  یک منو عالی در رستوران نکات زیر را در نظر داشته باشید:

  • منو باید روشن و خوانا باشد.
  • در انتخاب فونت و رنگ منو دقت کنید. رنگ ها تاثیر به سزایی در یک رستوران ایفا می‌کنند.
  • صفحات را با عناصر خیلی زیاد شلوغ نکنید. یا از پس زمینه ای که بسیار تیره است استفاده نکنید. چون باعث اذیت شدن چشم مشتری خواهد شد.
  • هیچ چیز بدتر از خواندن منو با علائم برجسته و دارای خطا نیست. اگر غذایی را از جهت املایی درست ننویسید این اشتباه حس اعتماد مشتری را به رستوران شما از بین می‌برد. از این رو، منوی خود را کاملاً  از نظراملایی بازبینی کنید.
  • این منو باید به مشتریانی که تا به حال رستوران شما را ندیده اند کمک کند. تا فضای محیط رستوران شما  و غذاهای سرو شده در  در رستوران را به گونه ای تجسم کند،  که مشتریان بدانند آیا شما رستوران شما خوب است یا خیر؟ 
  • فهرست شما باید  متناسب با اندازه میز و سایر لوازم های روی میز باشد. اگر منو خیلی بزرگ باشد، فضای زیادی را روی میز اشغال می‌کند و اگر خیلی کوچک باشد، روی میز گم خواهد شد.
 

قرار دادن قیمت در منوی رستوران

قرار دادن قیمت در منوی رستوران یکی از بزرگترین اشتباهات است که می‌توانید مرتکب شوید.  زیرا توجه مشتری را به مبلغ منحرف می‌کند. این باعث می شود که یک مهمان فقط آیتم های منو را تنها براساس قیمت رد کند. همچنین، هنگامی که قیمت آیتم های منو به طور چشمگیری در یک صفحه متفاوت باشد، باعث می‌شود که مهمانان اقلامی را با کمترین قیمت انتخاب کنند.

 

استفاده نامناسب از فضای منوی رستوران

منوی رستوران را بیش از حد شلوغ نکنید. این کار باعث سر درگمی مشتری می‌شود. در ضمن با این کار به نظر می‌رسد شما پیشنهاد های زیادی برای ارائه به مشتری ندارید. قرار دادن اقلام زیادی در منوی سبب به همریختگی منو میشود و باعث می‌شود منویی شبوغ داشته باشید. بنابراین، استفاده صحیح از فضا و نیز حفظ ذهنیت مشتری اهمیت دارد.

 

غذاهای پردرآمد را در مثلث طلایی منو قرار دهید – که در قسمت بالا سمت چپ ، راست بالا و پایین صفحه منو است. اینها مناطقی است که معمولاً مشتریان تمایل دارند هنگام سفارش خود به آنها نگاه کنند.

همچنین از کاور جلو و پشت منو برای نمایش اطلاعات در مورد رستوران استفاده کنید. قرار دادادن اطلاعاتی مانند ساعات کار و بسته شدن، خدمات، تاریخچه، آدرس و موارد دیگر ایده خوبی است.

 

عدم استفاده از دانش روانشناسی

درک روانشناسی درست از مشتریان می‌تواند در پیشبرد فروش از طریق طراحی منوی رستوران به شما کمک کند. چشمان میهمانان معمولاً به سمت راست بالای منو کشیده می‌شود و این یک مکان عالی برای لیست کالاهای پرفروش (بسیار گران قیمت) نیز محسوب می‌شود. از عکسهای زیبایی استفاده کنید که برای چشم دلپذیر باشند، زیرا مطالعات نشان می‌دهند، که غذاهایی که  دارای عکسهای مربوطه و جذاب هستند نسبت به مواردی که عکس ندارند، بیشترسفارش داده می شود. با این حال، از این تکنیک خیلی کم استفاده کنید.

 

نداشتن منوی آنلاین

امروزه بسیاری ازافراد دوست دارند، قبل از انتخاب رستوران، منو را به صورت آنلاین بررسی کنند. بنابراین مطمئن شوید که منوی شما همواره به صورت آنلاین به روز می‌شود. بهترین راه برای انجام این کار استفاده از وب سایت رستوران و شبکه های اجتماعی است.

 

قرار ندادن توضیحات مناسب در منو

در طراحی منوی رستوران از توضیحات و توصیفات کوتاه اما جذاب استفاده کنید. با این کار دیگر نیازی نیست تا کارمند شما در مورد غذا برای مشتری توضیحاتی بدهد.  توضیحات مختصر و جالب در مورد موارد غذا بدهید، به طور مثال در مورد این موارد توضیح دهید: آیا غذای شما گرم ، سرد ، تند ،  و یا گیاهی است

 

 

طراحی منوی رستوران به صورت جذاب و عالی می‌تواند در ذهن  مشتریان باقی بماند و منجر به سود بیشتر برای رستوران شود.  منوی رستوران باید جلوه ای ماندگار با خود داشته باشد.

 بیش از نیمی از بازاریابی درک روانشناسی از مشتری و استفاده از آن برای به دست آوردن آنچه می خواهید است. از این نکات در طراحی منوی رستوران خود استفاده کنید، تا اطمینان حاصل کنید که تأثیر مطلوبی بر روی مشتریان خود گذاشته و باعث می‌شود که آنها دوباره و دوباره به رستوران شما بیایند.

مجموعه تجهیزات آشپزخانه صنعتی و رستوران پویا صنعت سعی دارد با قرار دادن مقاله های مفید در زمینه راه اندازی رستوران به شما کمک کند تا بتوانید هر چه سریعتر رستوران خود افتتاح کنید، فروش آن را به حداکثر برسانید و هزینه های آن را کنترل کنید.

شما می‌توانید آخرین اخبار و محصولات جدید شرکت را از طریق توییتر و اینستاگرام دنبال نمایید.

  • گروه تولیدی پویا صنعت گروه تولیدی پویا صنعت
  • ۰
  • ۰

این روزها جستجوی آنلاین رستوران ها در فضای مجازی و اینترنت به یک روش معمول و رایج تبدیل شده است. بنابراین یک رستوران باید در فضای مجازی و اینترنت حضور پررنگ و قوی داشته باشد. تقریبا اکثر  مردم دارای شبکه های اجتماعی هستند. با توجه به این موضوع، صرفاً  استفاده کردن از رسانه های اجتماعی به عنوان یک بستر بالقوه بازاریابی برای رستوران ها منطقی است. با این وجود، حضور آنلاین تنها به معنای ایجاد صفحات رسانه های اجتماعی و یا ادغام رستوران شما با سیستم عامل های مختلف تحویل آنلاین نیست، بلکه شامل ایجاد یک سایت اطلاع رسانی درباره رستوران ها نیز می‌باشد.

 

این یک نقطه آغازین ارتباط بین رستوران ها و مشتریان شما خواهد بود.

دقت به این نکات سبب کاهش هزینه های رستوران و همچنین افزایش فروش خواهد شد.

مزایای استفاده از سایت رستوران

در حال حاضر داشتن یک سایت قوی برای رستوران از اهمیت ویژه ای برخوردار است. داشتن سیستم آنلاین به شما در جذب مشتری و تهیه یک CRM قوی از مشتریان کمک می‌کند.

یک وب سایت قوی به رستوران شما این امکان را می‌دهد تا برنامه اپلیکیشن های موبایلی و سفارش آنلاین را برای رستوران خود فعال کنید. سفارش غذابه صورت اینترنتی باعث می‌شود تا شما بتوانید به مشتریانی دورتر از محل رستوران خود خدمات ارائه دهید.

چگونه می توان از سایت رستوران خود برای تقویت رستوران خود استفاده کرد

در اینجا روش هایی وجود دارد که می‌توانید از سایت رستوران خود برای جذب مشتری و همچنین افزایش فروش خود استفاده کنید.

  • حضور آنلاین را افزایش دهید.
  • سفارش آنلاین.
  • نظرات اصلی را دریافت کنید.
  • یک CRM قدرتمند بسازید.

حضور آنلاین را افزایش دهید

 سایت یک رستوران یکی از راه هایی است، که می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند. این امر سبب خواهد شد تا شما با بهترین روش ممکن با مشتریان خود در ارتباط باشید. سایت رستوران باید کاملا آموزنده و بهینه سازی شده باشد و تمامی اطلاعات لازم را در اختیار مشتری قرار دهد. این وب سایت باید به صورت مداوم آپدیت شود، تا مشتریان متوجه تغییرات در رستوران شما بشوند.

 

داشتن یک وب سایت اعتبار رستوران شما را تا حد زیادی افزایش می‌دهد.

مهمترین مواردی که هنگام ایجاد سایت باید رعایت شود عبارتند از:

  • وب سایت رستوران خود را مطابق الگوریتم گوگل سئو کنید. 
  • به مشتریان خود در مورد تاریخچه رستوران خود اطلاعات لازم و کافی را بدهید.
  • مطمئن شوید در وب سایت راه های ارتباطی با رستوران مثل شماره تلفن، آدرس شبکه های اجتماعی و غیره قرار داده شده است.
  • معمولاً مشتریان برای بررسی منوی رستوران از یک وب سایت رستوران بازدید می کنند. از این رو، اطمینان حاصل کنید، که کل منو به وضوح در دسترس است. منوی آنلاین را امتحان کنید و همیشه آن را به روز کنید. از قرار دادن PDF یا نسخه های اسکن شده از منوی رستوران در سایت خودداری کنید، زیرا در این روش ها منو به صورت دقیق مشخص نیست و مشتریان آن را دوست نخواهند داشت. عکس هایی از رستوران، فضای ناهار خوری، ورودی و مشتریانی که در اوقات فراغت در رستوران شما ناهار می‌خورند را بارگذاری کنید. اطمینان حاصل کنید که برای جلوگیری از رکود سایت، مرتباً  عکس بارگذاری می‌شود. همچنین می‌توانید یک وبلاگ در سایت رستوران خود داشته باشید، که از طریق آن بتوانید دانش مربوط به غذا، رویدادهای اخیر و موارد مشابه را گسترش دهید.

آدرس شبکه های اجتماعی خود را به صورت نماد در سایت خود قرار دهید تا دسترسی به آن ها آسان تر باشد.

سفارش آنلاین

داشتن سایت رستوران، فروش آنلاین شما را به طرز باورنکردنی افزایش می دهد. از این رو، مشتریان برای سفارش از رستوران شما مجبور نیستند، فقط به پلت فرمهای تحویل آنلاین تکیه کنند. از این رو اطمینان حاصل کنید که دکمه “سفارش اکنون” قابل مشاهده است و به درستی در سایت شما قرار دارد. عموماً قرار دادن دکمه در گوشه بالا سمت راست، با رنگ های متضاد، توجه مشتریان را به خود جلب خواهد کرد. فرایند سفارش آنلاین را ساده کنید تا مشتریان بتوانند سفارش را با چند کلیک انجام دهند.

بر طیق بررسی های روانشناسی مشتری، بیشتر مشتریان از یک روند پیچیده ناراضی هستند و ممکن است رستوران دیگری را برای این کار انتخاب کنند ، که این ممکن است ضرر شدیدی برای رستوران شما داشته باشد.

یک CRM قدرتمند بسازید

جزئیات مربوط به  مشتری مربوط به مشتری و سفارشات آن ها را در یک پایگاه جامع اطلاعاتی ذخیره کنید. شما می‌توانید با کمک این بانک اطلاعاتی، از طریق پیام کوتاه و بازاریابی از طریق ایمیل برای تبدیل کردن به مشتریان وفادار، استفاده کنید. 

مجموعه تجهیزات آشپزخانه صنعتی و رستوران پویا صنعت سعی دارد با قرار دادن مقاله های مفید در زمینه راه اندازی رستوران به شما کمک کند تا بتوانید هر چه سریعتر رستوران خود افتتاح کنید، فروش آن را به حداکثر برسانید و هزینه های آن را کنترل کنید.

شما می‌توانید آخرین اخبار و محصولات جدید شرکت را از طریق توییتر و اینستاگرام دنبال نمایید.

  • گروه تولیدی پویا صنعت گروه تولیدی پویا صنعت
  • ۰
  • ۰

صاحبان رستوران‌ها همیشه در تلاش هستند تا هزینه های رستوران خود را مهار کنند. رستوران ها بیشتر برای خرید و دستمزد کارگران هزینه می‌کنند. با انجام مراحل ذکر شده در این مقاله، شما قادر خواهید بود هزینه های خود را کنترل کرده و مشتریان خود را راضی نگه دارید. بعد از راه اندازی رستوران نوبت به مدیریت رستوران است.

مراحل مدیریت هزینه های رستوران

برای حفظ هزینه های رستوران خود، ابتدا باید تعیین کنید، که بیشتر سرمایه خود را در کجا خرج می‌کنید. مواردی مانند هزینه غذا، هزینه نیروی کار و سایر هزینه ها مانند بازاریابی، اجاره و غیره عوامل مؤثر در افزایش هزینه های رستوران هستند.

دو نوع هزینه مختلف برای رستوران وجود دارد:

هزینه ثابت: این هزینه هایی است، که شما بدون در نظر گرفتن فروش هایی که انجام می‌دهید، باید متحمل شوید، به عنوان مثال اجاره، مبلغ ثابتی که هر ماه بابت اجاره پرداخت می‌کنید.

هزینه غیر ثابت: این هزینه ای است که ثابت نیست، به عنوان مثال، قیمت مواد غذایی (بسته به فصل و تولید محصول تغییر می‌کنند).

روش های مختلف مدیریت هزینه های رستوران

راه اندازی و اداره رستوران نیاز به تخصص و دقت دارد. همچنین باید ویژگی های روانشناسی رستوران داری را در نظر بگیرید. بررسی های روانشناسی به شما در کنترل هزینه های رستوران کمک می‌کند.

برای مدیریت هزینه های رستوران موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • ضایعات مواد غذایی خود را مرتب کنید.
  • منو را به صورت منظم تحلیل کنید.
  • محاسبه دوره ای هزینه غذا.
  • استخدام مناسب کارکنان.
  • بازاریابی هوشمندانه.
  • در مصرف انرژی صرفه جویی کنید.
  • عاقلانه و هدفمند خرج کنید.

1- ضایعات مواد غذایی خود را مرتب کنید

براساس اعلام انجمن ملی رستوران ها، مقدار غذای خورده نشده در رستوران ها در سال 2008 به ازای هر مصرف کننده 390 دلار ارزش گذاری شده است. که این تعداد بسیار بالایی است و در افزایش هزینه های رستوران نقش بسزایی دارد. شما می‌توانید، خسارتهای زیادی را که رستوران ها به دلیل هدر رفت زیاد مواد غذایی با آن روبرو هستند، تصور کنید.

دو دلیل اصلی برای هدر رفتن مواد غذایی در صنعت رستوران ها برای کاهش هزینه های رستوران وجود دارد:

  • زیاده روی در موجودی و عدم امکان استفاده به موقع از مواد اولیه
  • پر کردن بیش ازحد بشقاب ها. در این صورت مهمانان قادر به اتمام آن ها نیستند.

برای جلوگیری از هدر رفت مواد غذایی و دور ریختن پول می‌توانید، از این مراحل استفاده کنید:

  • داشتن دفترچه دستورالعمل پخت: شما باید یک چک لیست دستورالعمل پخت استاندارد درست کنید. این چک لیست پخت به عنوان مرجع برای شما به حساب می‌آید. این مرجع باید همیشه در اختیار آشپز باشد. ایجاد یک لیست دستور العمل پخت کمک می‌کند، تا مقدار مواد اولیه لازم برای پخت و پز و اندازه آن به صورت کامل و دقیق مشخص شده باشد. با این کار از هدر رفتن مواد اولیه جلوگیری می‌کنید.
  • کنترل موجودی با استفاده از فناوری: بررسی سطح موجودی و تاریخ انقضاء هر ماده اولیه به صورت دستی کار خسته کننده است. در عین حال امکان خطا نیز در آن زیاد است. شما می‌توانید برای مدیریت موجودی مواد اولیه خود و بررسی تاریخ انقضا آن ها از فناوری های موجود در بازار استفاده کنید. رستوران های هوشمند اغلب از این مرحله به درستی استفاده می‌کنند.
  • بشقاب های غذا را بررسی کنید: بشقاب های غذایی که به آشپزخانه برمی گردند را بررسی کنید. اگر به طور مداوم غذا در آن ها اضافی باقی می‌ماند، این بدان معناست که شما بشقاب ها را بیش از اندازه پر می‌کنید. عدم تقسیم غذا به درستی منجر به هدر رفتن مواد غذایی می‌شود و در نهایت هزینه بیشتری را نسبت به درآمد دارید.

2- منو را به صورت منظم تحلیل کنید

لازم است صاحبان رستوران به طور منظم منو را تجزیه و تحلیل کنند. از بین بردن مواردی که عملکرد خوبی ندارند، یک حرکت عالی برای کنترل هزینه های رستوران شما است. ذائقه مشتریان به طور متناوب در حال تغییر است. ممکن است بعضی از غذاها در بعضی از زمان ها بیشتر مورد استقبال قرار گیرند. یا به طور مثال فصل ها نیز در تغییر ذائقه تاثیر گذار هستند.

3- محاسبه دوره ای هزینه غذا

محاسبه هزینه مواد غذایی یک قدم بسیار مهم برای اداره یک رستوران موفق است، که نمی توانید نادیده بگیرید. محاسبه مناسب هزینه غذا به شما کمک می‌کند تا هزینه رستوران خود را به نحو احسن مدیریت کنید.

فرمول هزینه غذا با نشان دادن درصد هزینه تهیه یک بشقاب، به شما در تعیین هزینه صحیح غذا کمک می‌کند.

هزینه غذا = هزینه کل مواد تشکیل دهنده / قیمت فروش

انواع مختلفی از هزینه های غذایی وجود دارد، که شما باید هنگام محاسبه هزینه واقعی مواد غذایی به آنها توجه کنید.

هزینه مستقیم: این هزینه واقعی مواد غذایی است که به مواد تشکیل دهنده، مواد مصرفی و مواد دور ریختنی تقسیم می‌شود.

هزینه غیرمستقیم: این هزینه تهیه مواد اولیه، هزینه کار و سایر هزینه های پشت پرده است.

هزینه دستور العمل: این هزینه ای است که میزان مصرف مواد اولیه را برای تهیه یک بشقاب خاص مشخص می‌کند.

هزینه متغیر: این هزینه ای است که به دلیل شرایط اقتصادی، بلایای طبیعی و غیره در نوسان است.

قیمت فروش منو: این قیمت نهایی است که مشتری برای بشقاب غذا پرداخت می‌کند.

4- استخدام مناسب کارکنان برای کاهش هزینه های رستوران

زیاده روی یا استخدام افراد اشتباه و نا مناسب به معنای اتلاف سرمایه است. اگر در رستوران خود رویداد یا مناسبتی دارید، همیشه می‌توانید برای کمک به کارمندان دائم خود، کارمندان موقت را استخدام کنید. شما می‌توانید، کارکنان فعلی خود را عاقلانه مدیریت کنید و زمانی که در آخر هفته ها مهمانان یا مشتریان بیشتری دارید از کارکنان موقت استفاده کنید.

نکته مهم دیگری که باید در هنگام مدیریت هزینه های رستوران خود به خاطر داشته باشید، این است که افراد مناسب را استخدام کنید و اطمینان حاصل کنید که اهداف آنها با اهداف رستوران شما مطابقت دارد.

شما باید بهترین کارآیی و محیط را برای کارکنان خود فراهم کنید، تا آنها علاقه مند به کار کردن برای شما باشند و به فکر کار جدید نباشند. زیرا استخدام و آموزش نیروی جدید مورد نیاز شما به زمان و منابع زیادی نیاز دارد. همچنین تنها در صورت نیاز اقدام به استخدام کنید.

5- بازاریابی هوشمندانه

لازم نیست صدها میلیون تومان برای بازاریابی رستوران خود هزینه کنید. چندین گزینه بازاریابی وجود دارد که نیازی به پرداخت پول نیست.

از بازاریابی الکترونیکی استفاده کنید، با استفاده از سیستم عامل هایی مانند گوگل، فیس بوک، اینستاگرام و غیره برای بازاریابی رستوران خود اقدام کنید. روشهای سنتی بازاریابی مانند تبلیغات روزنامه و غیره می‌توانند هزینه بیشتری برای شما داشته باشند و هیچ گونه تضمینی برای هدف گیری مخاطبان مناسب ایجاد نمی‌کنند.

هنگام بازاریابی آنلاین ، می‌توانید با هر مبلغی که دوست دارید، شروع کنید و مخاطبان مورد نظر خود را هدف قرار دهید. این امر اطمینان می دهد که شما پول را  بی رویه هدر نمی‌دهید.

6- در مصرف انرژی صرفه جویی کنید

عدم توانایی مدیریت برق هوشمندانه می‌تواند، منجر به افزایش هزینه رستوران شود. این به معنای خاموش کردن چراغها در ساعات کاری رستوران نیست، بلکه باید به دنبال گزینه های هوشمند دیگری مانند استفاده از چراغ های LED باشید. این نه تنها موجب صرفه جویی می‌شود، بلکه به رفاه محیط زیست نیز کمک می‌کند.

کاهش هزینه برق به شدت در کنترل هزینه های رستوران شما کمک می‌کند. هنگامی که به آنها نیازی ندارید، چراغ ها را خاموش کنید. قبل از اینکه روز شود، بررسی کنید که آیا همه چراغ ها و سایر تجهیزات خاموش هستند.

به کارکنان خود صرفه جویی در انرژی را یاد دهید و به آن ها بگویید، این صرفه جویی چقدر در کنترل هزینه های رستوران به شما کمک خواهد کرد.

7- برای کاهش هزینه های رستوران عاقلانه و هدفمند خرج کنید

هر تصمیمی که می‌گیرید، برای شما هزینه دارد. بنابراین شما باید از خود بپرسید، که آیا اکنون زمان مناسب برای سرمایه گذاری است یا نه. غالبا صاحبان رستوران چیزهای غیر ضروری را که ممکن است، در آن زمان لازم نباشد خرج می‌کنند. می توانید از چنین هزینه هایی اجتناب کنید و در کاری که برای موفقیت رستوران خود لازم دارید، سرمایه گذاری کنید. همچنین هنگام خرید تجهیزات رستوران دقت لازم را داشته باشید.

نکاتی که در بالا ذکر شد به شما کمک می کند، تا با هزینه دقیق از هزینه های رستوران خود مراقبت کنید و از ادامه موفقیت رستوران خود اطمینان حاصل کنید.

هنگام راه اندازی رستوران باید به مسائل زیادی توجه داشت. انتخاب رنگ مناسب و انتخاب موسیقی مناسب مواردی کوچک اما مهم هستند که می‌توانند به درآمد بیشتر شما کمک کند.

مجموعه تجهیزات آشپزخانه صنعتی و رستوران پویا صنعت سعی دارد با قرار دادن مقاله های مفید در زمینه راه اندازی رستوران به شما کمک کند تا بتوانید هر چه سریعتر رستوران خود افتتاح کنید، فروش آن را به حداکثر برسانید و هزینه های آن را کنترل کنید.

شما می‌توانید آخرین اخبار و محصولات جدید شرکت را از طریق توییتر و اینستاگرام دنبال نمایید.

  • گروه تولیدی پویا صنعت گروه تولیدی پویا صنعت
  • ۰
  • ۰

زمانی که شما وارد یک رستوران می‌شوید، اولین حسی که شروع به فعالیت می‌کند، حس بینایی است. و رنگ های به کار رفته در رستوران  توجه شما را به خود جلب می‌کند. بنابراین یک رستوران دار موفق به انتخاب رنگ ها در رستوران دقت می‌کند. اکنون که می‌دانید، رنگها چه تاثیری روی مشتریان شما خواهند گذاشت، باید بدانید که کدام رنگ ها یهتر است با هم ترکیب شوند و چگونه می توانید یک رنگ بندی دلپذیر بسازید. در راه اندازی رستوران به ترکیب رنگ ها دقت کنید.

 

برای خوانندگانی که تجربه تزئینات داخلی زیادی ندارند، ما لیستی از برخی از طرح های رنگی متنوع و پرطرفدار را ایجاد کردیم، تا بتوانند ایده ای در مورد اینکه چه رنگ هایی باید با هم ترکیب شوند به شما ارائه دهند. نقش رنگ های رستوران را فراموش نکنید.

از آنجا که رنگ های مختلف می‌توانند، به طرق مختلف میهمانان شما را تحت تأثیر قرار دهند. در نتیجه  شما نمی‌توانید، به طور دلخواه رنگ ها را برای دیوارها و تزئینات خود استفاده کنید، و در انتخاب رنگ رستوران باید با فکر و دقت عمل کنید. در اینجا خلاصه ای از چگونگی تأثیرگذاری رنگهای متداول بر مشتریان به صورت مختصر شرح داده شده است.

تاثیرات رنگ های رستوران بر روی مشتریان

انتخاب رنگ مناسب مانند انتخاب موسیقی مناسب می‌تواند بر روی جذب مشتری تاثیر گذار باشد. رنگ هایی که برای تزیین غذای خود و دکوراسیون رستوران خود استفاده می‌کنید، تأثیر بسیار زیادی بر روی مشتریان شما، مدت زمانی که در کنار شما می‌گذرانند و احساس مشتریان  دارند.

رنگ ها می‌توانند مشتریان شما را خوشحال کنند، اشتهای آن ها را تقویت کنند، فروش رستو.ران را افزایش داده و فضای غذاخوری شما را بزرگ تر تر جلوه دهند. اما، آنها همچنین می‌توانند روی مشتریان شما تأثیر منفی بگذارند، بنابراین مهم است که درک کنید، که انتخاب رنگ داخلی شما چه تاثیری بر رستوران شما می گذارد. برای انجام این کار، ابتدا باید روانشناسی رنگ ها را بفهمید و سپس یاد بگیرید که چگونه رنگ ها در یک طرح رنگی دلپذیر و مکمل قرار می‌گیرند.

نمودار رنگ های رستوران به سه دسته تقسیم می‌شود. رنگ های رستوران به عنوان محرک اشتها در رستوران محسوب می شوند. محرک های محکم ( به شدت اشتها آور) ، محرک ملایم و سرکوب کننده ها.

 محرک شدید اشتها(رنگ های اشتها آور):

اغلب رستوران از رنگ قرمز یا سایه ای از  آن در طراحی داخلی رستوران استفاده می‌کنند. این یک واقعیت به اثبات رسیده است، که قرمز موثرترین رنگ در تحریک اشتها است. رنگ قرمز در طبیعت فراوان است. قرمزها، به خصوص قرمزهای روشن، معمولاً میوه یا سبزیجات پر از شکر را نشان می‌دهند. قرمز ضربان قلب مشتریان را افزایش می‌دهد و می‌تواند آنها را گرسنه کند. همچنین می‌تواند باعث شود، مهمانان شما به سرعت غذا بخورند و محل را ترک کنند .

رستورانی هایی که  که باید از رنگ قرمز استفاده کنند:

  • رستوران های که خواهان گردش مالی زیاد هستند
  •  فست فود ها

نارنجی و زرد نیز محرک اشتها هستند. زرد با شادی همراه است ،. بنابراین وقتی زرد می‌بینید ، مغز شما در انتظار غذایی که می‌خواهید بخورید، سروتونین را ترشح می‌کند. برخی از سایه های زرد روشن تأثیر زیادی مانند نارنجی دارند و باعث خوشحالی و رضایت مردم می‌شود. به طور کلی ، رنگ زرد بسیار پر جنب و جوش و هیجان انگیز است ، بنابراین برای محیط های آرام انتخاب مناسبی نیست.

رستورانی هایی که  که باید از  رنگ زرد استفاده کنند:

  • کافه ها
  • رستوران های بیرون بر
  • اغذیه فروشی ها

نارنجی باعث می‌شود افراد احساس خوشبختی و خوشحالی کنند. همچنین برای مراکزی که دسر یا غذای ناسالم سرو می‌کنند، بسیار عالی است زیرا باعث می‌شود افراد راضی باشند و احساس ناخوشایند نداشته باشند.

 رستوران هایی که باید از رنگ نارنجی استفاده کنند:

  •  فست فود ها
  • رستوران های بیرون بر

 محرک اشتهای ملایم

رنگ های سبز و فیروزه تحریک کننده های خفیفی هستند. ممکن است استدلال کنید، که سبز باید یک محرک قوی باشد زیرا بسیاری از سبزیجات برگ دار سبز رنگ هستند، این استدلال تا حدی درست است. سیگنالهای سبز گیاهان خوراکی، خوش خیم و غیر سمی هستند. با این حال، این گیاهان صرفاً فیبر هستند، و مانند بسیاری از میوه های رنگارنگ، از نظر قندی دسته بندی نشده اند.  رنگ سبز بسیار آرامش بخش است. سبز معمولاً در طبیعت یافت می‌شود.

رستوران های که باید از رنگ سبز استفاده کنند:

  • فروشگاه های مواد غذایی بهداشتی
  • رستوران های گیاهی

 سرکوب کننده اشتها

سرانجام رنگ های سیاه، قهوه ای، بنفش و آبی سرکوب کننده اشتها هستند. تحقیقات نشان می‌دهد، زیرا این رنگ ها در طبیعت وجود ندارند – یعنی به شکل غذا نیست.

قهوه ای رنگ خاکی است، که به مشتریان کمک می‌کند تا احساس آرامش و راحتی کنند. همچنین می‌تواند به مشتریان حس پشتیبانی و ثبات را نشان دهد و حتی می تواند مشتریان را ترغیب به بازگشت به عنوان مشتریان مکرر کند.

رستوران های که باید از رنگ قهوه ای در دکوراسیون خود استفاده کنند:

  • قهوه خانه ها و کافی شاپ
  • اغذیه فروشی ها
  • رستوران های معاصر

آبی رنگی است، که بیشتر رستوران ها باید از آن پرهیز کنند. این رنگ معمولاً در مواد غذایی یافت نمی‌شود و باعث می‌شود مشتریان شما اشتهای خود را از دست دهند. علاوه بر این، در صورت داشتن دیوارهای آبی روشن، سایه آبی می‌تواند به غذای شما منعکس شود و باعث جذابیت کمتری شود. رنگ آبی اشتهای مشتری را کاهش می‌دهد اما آنها را تشنه تر می کند.

رستوران هایی که برای طراحی داخلی خود باید از رنگ آبی استفاده کنند:

  • قهوه خانه ها
  • کافه ها
  • رستوران های ساحلی

رنگ سفید به فضای شما احساس آرامش و تفریحی می‌بخشد. رنگ سفید همچنین می‌تواند فضای ناهار خوری شما را تمیزتر جلوه دهد، و می تواند یک فضای کوچک را بزرگتر نشان دهد. اما، رنگ بیش از حد سفید باعث می شود فضای غذاخوری شما استریل به نظر برسد.

رستوران هایی که باید رنگ سفید را در دکوراسیون خود بگنجانند:

  • رستوران های کوچک و اغذیه فروشی ها
  • رستوران های مجلل
  • سالن های ضیافت و مهمانی
  • سالن های عروسی

راه اندازی رستوران مانند همه رشته ها و مشاغل برای موفقیت بیشتر نیاز به بررسی‌های روانشناسی دارد. هنگام راه اندازی رستوران حتما به انتخاب رنگ مناسب نیز دقت کنید.  برای دریافت و مطالعه مقالات بیشتر در مورد رستوران داری و افزایش فروش رستوران مقاله های مجموعه تجهیزات آشپزخانه صنعتی پویا صنعت را دنبال کنید.

شما می‌توانید آخرین اخبار و محصولات جدید شرکت را از طریق توییتر و اینستاگرام دنبال نمایید.

رنگ های رستوران ابزاری قدرتمند برای شکل دادن به نحوه رفتار مشتریان در رستوران شما است

 

  • گروه تولیدی پویا صنعت گروه تولیدی پویا صنعت
  • ۰
  • ۰

رستوران ایرانی زیادی در سراسر دنیا افتتاح شده است. رستوران هایی که در آن، طعم دلچسب و خوشمزه غذاهای اصیل به مردم معرفی می‌شود. اکثر ایرانی‌هایی که از ایران خارج شده اند، برای کسب درآمد، اقدام به راه اندازی رستوران کرده اند. و در آن غذاهای اصیل ایرانی را برای مردم سرو می‌کنند. و تفریبا همه آن ها موفق شده اند.

 Guy Fieri یک تیستر معروف آمریکایی

Guy Fieri یک تیستر معروف آمریکایی است، که از محبوبیت خاصی بین مردم برخوردار است. در سال 2006 ، گای فیری اولین نمایش خود را با عنوان Big Bite Guy در شبکه غذا آغاز کرد. امروز، این “ستاره راک آشپزی” همچنین میزبان نمایش های برتر Diners ، Drive-Ins و بازی های مواد غذایی Guy است. رستوران های مختلف از وی دعوت می‌کنند، تا از غذای آنها تست کند. این یک روش تبلیغاتی برای رستوران هاست.

رستوران ایرانی خوش ذوق

یک ایرانی خوش ذوق و خوش سلیقه که در تگزاس آمریکا رستوران دارد، از وی برای حضور در رستوران خود دعوت کرده است. و این تیستر را با طعم کباب کوبیده ایرانی آشنا کرده است. این رستوران دار موفق یکی از مشتریان با سابقه و قدیمی مجموعه تجهیزات آشپزخانه صنعتی پویا صنعت است. در این رستوران برای سیخ گیری کباب از دستگاه کباب زن پویا صنعت استفاده شده است. این رستوران دار خوش ذوق روش پخت کباب کوبیده را به طور کامل برای آقای Guy Fieri شرح داده است. این تیستر معروف طعم کباب کوبیده ایرانی را نیز چشیده است. و از خوردن آن لذت برده است.

Guy Fieri در ابتدا فکر می‌کند که سیخ گیری کباب با دست انجام می‌شود . Guy Fieri قبلا دستگاه کباب زن را ندیده بوده است و برای اولین بار آن را در این رستوران دیده است. و از عملکرد آن شگفت زده شده است.

 

  • گروه تولیدی پویا صنعت گروه تولیدی پویا صنعت
  • ۰
  • ۰

دستگاه کباب زن اتوماتیک مدل PS600H

  • سیخ گیری یکنواخت و یک دست
  • کیفیت ظاهری مناسب
  • عدم نیاز به نیروی ماهر
  • عدم انتقال آلودگی
  • صرفه جویی در زمان
  • صرفه جویی در مصرف انرژی
  • گارانتی: دوازده ماه
  • خدمات پس از فروش: ده سال

معرفی دستگاه کباب زن اتوماتیک |دستگاه کوبیده زن اتوماتیک مدل PS600H

دستگاه کباب زن اتوماتیک مدل PS600H مناسب برای کیترینگ ها و رستوران هایی با ظرفیت پخت روزانه بیش 2000 سیخ کباب است. این دستگاه کباب زن قابلیت سیخ گیری کباب بدون دخالت دست و به صورت یکنواخت را دارا می‌باشد. این مدل تقریبا مشابه  کباب زن مدل PS500H است اما از نظر ظرفیت سیخ گیری در ساعت با آن متفاوت است. همچنین کباب زن مدل PS600H به دلیل دارا بودن موتور قوی می تواند مدت زمان بیشتری را بدون مشکل در آشپزخانه روشن باشد و کار کند. این دستگاه مناسب آشپزخانه های صنعتی است که فضای زیاد بزرگی را به آشپزخانه اختصاص نداده اند. دستگاه کباب زن با نام های دیگری مانند دستگاه کباب گیر اتوماتیک و کباب پیچ نیز شناخته می‌شود.

مشخصات فنی دستگاه دستگاه کباب زن |دستگاه کوبیده زن اتوماتیک مدل PS600H :

  • توان موتور: سه کیلو وات بر ساعت
  • پمپ دوبل:دوبل
  • سرعت سیخ گیری:1000 سیخ در ساعت
  • ظرفیت مخزن روغن:50 لیتر
  •  وزن دستگاه: 250کیلوگرم
  • ابعاد دستگاه:115*65*97
  • نوع سیستم: هیدرولیک
  • سنسور: مجهز به دو سنسور جهت افزایش دقت و ایمنی.
  • پوشش دستگاه: ورق استیل
  •  مجهز به شمارشگر اتوماتیک و کلید قطع اضطراری
  • مجهز به سیستم تنظیم فشار
  • قابلیت تنظیم سریع وزن کباب
  •  قالب ( ابعاد و وزن کباب) سفارشی است.

خدمات پس از فروش:

این دستگاه دارای گارانتی 12 ماهه و خدمات پس از فروش ده ساله می باشد. خدمات پشتیبانی و یا خدمات پس از فروش تنها از طریق کارشناسان خبره شرکت صورت می پذیرد. بدیهی است در صورتی که دستگاه کباب زن مدل PS600H پویا صنعت توسط شخص یا گروه دیگری تعمیر شود.  فاقد گارانتی خواهد بود. این دستگاه در موارد دیگری نظیر آسیب دیدن دستگاه به صورت غیر متعارف یا آسیب به دلیل حمل و نقل نا مناسب تا دفتر خدمات فنی شرکت نیز فاقد گارانتی اتلاق می گردد.

شما می‌توانید آخرین اخبار و محصولات جدید شرکت را از طریق یوتیوب و اینستاگرام دنبال نمایید.

  • گروه تولیدی پویا صنعت گروه تولیدی پویا صنعت
  • ۰
  • ۰

دستگاه کباب زن اتوماتیک مدل PS500H

  • سیخ گیری یکنواخت و یک دست
  • عدم نیاز به نیروی ماهر
  • کیفیت ظاهری مناسب
  • عدم انتقال آلودگی
  • صرفه جویی در زمان
  • صرفه جویی در مصرف انرژی
  • گارانتی: دوازده ماه
  • خدمات پس از فروش: ده سال

معرفی دستگاه کباب زن اتوماتیک| کوبیده زن اتوماتیکمدل PS500H

دستگاه کباب زن اتوماتیک یا کباب گیر یکی از وسایل پر کاربرد در رستوران ها و مراکز طبخ غذا می‌باشد. سیخ گیری کباب به تعداد زیاد کاری دشوار و زمان بر است. برای حل این مشکل استفاده از دستگاه کباب زن اتوماتیک بسیار مقرون به صرفه است. دستگاه کباب زن اتوماتیک مدل PS500H مناسب برای رستوران هایی با ظرفیت تولید بیش از 800 سیخ در ساعت است. برای شروع و راه اندازی رستوران متوسط و شیک این دستگاه بسیار مناسب است. اگر در مورد خرید دستگاه کباب زن سوالی در ذهن شما ایجاد شده است, بهتر است بخش سوالات متداول کباب زن را مطالعه نمایید.

مشخصات فنی دستگاه کباب زن اتوماتیک | کوبیده زن اتوماتیک مدل PS500H :

  • توان موتور: 3 کیلو وات بر ساعت
  • پمپ هیدرولیک: تک
  • سرعت سیخ گیری: 800 سیخ در ساعت
  • ظرفیت مخزن روغن: 40 لیتر
  • وزن دستگاه: 220 کیلوگرم
  • ابعاد دستگاه:115*65*97
  • نوع سیستم: هیدرولیک
  • سنسور:  مجهز به دو سنسور جهت افزایش دقت و ایمنی.
  • پوشش دستگاه: ورق استیل
  • مجهز به شمارشگر اتوماتیک و کلید قطع اضطرار
  • مجهز به سیستم تنظیم فشار
  • قابلیت تنظیم سریع وزن کباب
  • قالب(ابعاد و وزن کباب) سفارشی است

خدمات پس از فروش:

این دستگاه دارای گارانتی 12 ماهه و خدمات پس از فروش ده ساله می باشد. خدمات پشتیبانی و یا خدمات پس از فروش تنها از طریق کارشناسان خبره شرکت صورت می پذیرد. بدیهی است در صورتی که دستگاه کباب زن مدل PS500H پویا صنعت توسط شخص یا گروه دیگری تعمیر شود.  فاقد گارانتی خواهد بود. این دستگاه در موارد دیگری نظیر آسیب دیدن دستگاه به صورت غیر متعارف یا آسیب به دلیل حمل و نقل نا مناسب تا دفتر خدمات فنی شرکت نیز فاقد گارانتی اتلاق می گردد.

شما می‌توانید آخرین اخبار و محصولات جدید شرکت را از طریق یوتیوب و اینستاگرام دنبال نمایید.

  • گروه تولیدی پویا صنعت گروه تولیدی پویا صنعت
  • ۰
  • ۰
  • ایمنی بالا
  • صرفه جویی در زمان و انرژی
  • مصرف کم برق
  • سود آوری بالا
  • استهلاک پایین
  • طول عمر بالا
  • گارانتی: یک سال
  • خدمات پس از فروش: 10 سال

معرفی دستگاه گوشت خرد کن یا خرد کن گوشت

دستگاه گوشت خرد کن یک وسیله پرکاربرد در صنعت تجهیزات آشپزخانه صنعتی و تجهیزات رستوران است. این دستگاه برای خرد کردن حجم بالای گوشت (حتی گوشت یخ زده) مورد استفاده قرار می گیرد. در آشپزخانه ها برای خرد کردن گوشت اغلب از چاقو و ساطور استفاده می شود که نظر بهداشتی و  ایمنی پرسنل صحیح نیست. کارکردن با این دستگاه در عین حال که آسان است, بسیار ایمن است. این دستگاه قابلیت خرد کردن یک تن گوشت در ساعت را دارد. این ظرفیت سبب صرفه جویی در زمان و هزینه می‌شود. جنس بدنه دستگاه از ورق استلس استیل است. جنس تیغه دستگاه استنلس استیل سخت شده است که پنج سال گارانتی دارد.

مشخصات فنی دستگاه گوشت خرد کن 

  • ابعاد : 2*2?80*1?10 سانتی متر
  • وزن: 300 کیلوگرم
  • سیستم: مکانیکی
  • ظرفیت: یک تن در یک ساعت
  • توان موتور: 15 کیلو وات بر ساعت
  • جنس دستگاه: استنلس استیل
  • مصرف برق: 380 ولت
  • جنس تیغه: استنلس استیل سخت شده  (تیغه دستگاه دارای پنج سال گارانتی است)
  • ایمنی زیاد

خدمات پس از فروش

این دستگاه دارای گارانتی 12 ماهه و خدمات پس از فروش ده ساله می باشد. خدمات پشتیبانی و یا خدمات پس از فروش تنها از طریق کارشناسان خبره شرکت صورت می پذیرد. بدیهی است در صورتی که  این دستگاه  توسط شخص یا گروه دیگری تعمیر شود. فاقد گارانتی خواهد بود. این دستگاه در موارد دیگری نظیر آسیب دیدن دستگاه به صورت غیر متعارف یا آسیب به دلیل حمل و نقل نا مناسب تا دفتر خدمات فنی شرکت نیز فاقد گارانتی اتلاق می گردد.

  • گروه تولیدی پویا صنعت گروه تولیدی پویا صنعت
  • ۰
  • ۰

هر سال نزدیک ماه محرم که می‌شویم، جنب و جوش مردم برای آماده کردن و تدراکات لازم این ماه زیاد می‌شود. محرم شور حال دیگری برای همه مردم و از هر قشری ( پیر و جوان، بزرگ و کوچک، فقیر و ثروتمند و غیره ) دارد. مردم با علاقه وصف نشدنی در حال آماده کردن مساجد، حسینیه ها و تکایا ( تمیز کردن، پهن کردن فرش و غبارروبی) برای شروع ماه محرم هستند. در سطح شهر و خیابان ها پرچم عزاداری امام حسین بر پاست. ,و آشپزخانه های صنعتی در تدارک و آماده شدن برای پخت غذای نذری مراسمات هستند. 

هیئت های عزاداری در حال  تمرین نوحه و مراسم سینه زنی، آماده کردن آشپزخانه هیئت ها برای تهیه و پخت غذای نذری هیئت ها و عزارادان هستند.

پخت غذای نذری برای مراسمات عزاداری

در بیشتر مراسمات عزاداری بعد از پایان مراسم از عزارادان با غذای نذری پذیرایی می‌شود. غذای نذری ماه محرم، رنگ و طعم و مزه خاصی دارد. در ماه محرم اکثر آشپزخانه های صنعتی در حال پخت غذای نذری برای عزاداران حسینی هستند. 

پخت این همه غذای نذری  دارای دو مسئله و مشکل است. اولین مشکل سختی کار و طاقت فرسا بودن پخت این همه غذا است. اما چون اکثر افراد این کار از ته دل و با تمام وجود انجام می‌دهند، سختی کار و طاقت فرسا بودن آن را متوجه نمی‌شوند. مشکل دوم زمان بر بودن آن است، که این مشکل نیز با ورود تجهیزات آشپزخانه صنعتی اتوماتیک حل شد.

مجموعه تجهیزات آشپزخانه صنعتی پویا صنعت

مجموعه تجهیزات آشپزخانه صنعتی پویا صنعت در راستای خدمت به هیئت های عزاداری امام حسین، هرساله خدمات گسترده ای به این هیئت ها ارائه می‌کند.  تجهیزات آشپزخانه صنعتی و رستوان مانند انواع کباب زن،قیمه زن، گوشت خرد کن، انواع کباب پز، سیخ شور و جوجه زن اتوماتیک تنها بخشی از محصولات این مجموعه تولید کننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی و رستوران است. با استفاده از این تجهیزات می‌توان به راحتی و در کمترین زمان ممکن غذای نذری را برای مراسمات عزاداری آماده کرد. و از عزاداران پذیرایی نمود.

 مجموعه تولیدی تجهیزات آشپزخانه صنعتی پویا صنعت افتخار دارد که ماه محرم و صفر در خدمت عزاداران حسینی باشد.

 

 

  • گروه تولیدی پویا صنعت گروه تولیدی پویا صنعت
  • ۰
  • ۰
  • سیخ گیری یکنواخت و یک دست
  • پخت یکنواخت کباب
  • عدم نیاز به نیروی ماهر
  • کیفیت ظاهری مناسب
  • عدم انتقال آلودگی
  • صرفه جویی در زمان
  • صرفه جویی در مصرف انرژی
  • گارانتی: دوازده ماه
  • خدمات پس از فروش: ده سال

معرفی دستگاه کباب زن | کوبیده زن اتوماتیک مدلPS700H

این دستگاه یکی از انواع دستگاه های کباب زن اتوماتیک یا کوبیده زن اتوماتیک تولید شده توسط مجموعه تجهیزات آشپزخانه صنعتی پویا صنعت است. دستگاه کباب زن که با نام های دیگری مانند دستگاه کباب گیر و کباب سیخ گیر نیز شناخته می‌شود, سبب افزایش سرعت در فرایند تهیه کباب می‌باشد. ابن دستگاه سبب افزایش سرعت سیخ گیری کباب و همچنین عدم انتقال آلودگی از دست به کباب می شود. دستگاه کباب زن اتوماتیک باعث صرفه جویی در زمان, هزینه و نیروی انسانی می‌شود. این دستگاه برای مکان هایی(مثل کارخانجات صنعتی بزرگ و معادن) مورد استفاده قرار می‌گیرد که دارای ظرفیت طبخ و تهیه بیش از 7000 تا 8000 کباب در روز هستند.

مشخصات فنی دستگاه کباب زن | کوبیده زن مدل PS700H:

  • توان موتور : 4 کیلو وات بر ساعت
  • پمپ هیدرولیک: دوبل
  • سرعت سیخ گیری: 1500 سیخ در ساعت
  • ظرفیت مخزن روغن: 60 لیتر
  • وزن دستگاه: 300 کیلوگرم
  • ابعاد دستگاه:  115*60*140 سانتی متر
  • نوع سیستم: هیدرولیک
  • سنسور:  مجهز به دو سنسور جهت افزایش دقت و ایمنی.
  • پوشش دستگاه: ورق استیل
  •  مجهز به شمارشگر اتوماتیک و کلید قطع اضطراری
  • مجهز به سیستم تنظیم فشار
  •  قابلیت تنظیم سریع وزن کباب
  •  قالب ( ابعاد و وزن کباب) سفارشی است.

خدمات پس از فروش:

این دستگاه دارای  12 ماه گارانتی و خدمات پس از  می باشد. خدمات پشتیبانی و یا خدمات پس از فزوش تنها از طریق کارشناسان خبره شرکت صورت می پذیرد. بدیهی است در صورتی که دستگاه کباب زن مدل PS700H پویا صنعت توسط شخص یا گروه دیگری تعمیر شود.  فاقد گارانتی خواهد بود. این دستگاه در موارد دیگری نظیر آسیب دیدن دستگاه به صورت غیر متعارف یا آسیب به دلیل حمل و نقل نا مناسب تا دفتر خدمات فنی شرکت نیز فاقد گارانتی اتلاق می گردد.

شما می‌توانید آخرین اخبار و محصولات جدید شرکت را از طریق یوتیوب و اینستاگرام دنبال نمایید.

  • گروه تولیدی پویا صنعت گروه تولیدی پویا صنعت