مجموعه تجهیزات آشپزخانه صنعتی و رستوران پویا صنعت

تولید انواع کباب گیر|کباب زن|کباب سیخ گیر

مجموعه تجهیزات آشپزخانه صنعتی و رستوران پویا صنعت

تولید انواع کباب گیر|کباب زن|کباب سیخ گیر

مجموعه تجهیزات آشپزخانه صنعتی صنعتی پویا صنعت از سال ۱۳۸۳ با هدف طراحی و تولید ماشین آلات صنایع غذایی و به ویژه تجهیزات آشپزخانه صنعتی، تجهیزات رستوران، تجهیزات کافی شاپ و تجهیزات فست فود فعالیت خود را آغاز نمود. و خیلی زود با اختراع اولین دستگاه کباب زن | کوبیده زن هیدرولیک اولین گام شکوفایی خود در این صنعت را برداشت.

این مجموعه در مسیر رسیدن به بالاترین قله های موفقیت, از نیروهایی توانمند و آخرین تکنولوژی های روز جهانی در تولید محصولات تخصصی خود بهره می‌برد. لذا در این مسیر گام‌های مستحکم تری برداشتیم. با تولید و ثبت اختراع دستگاه همبرگر زن | همبرگر ساز صنعتی و دستگاه جوجه زن تمام اتوماتیک رویای دست یافتی خود را دنبال نمودیم.

  • ۰
  • ۰

معرفی کباب زن خانگی | کباب زن دستی:

همه ما دوست داریم، هر از گاهی، کباب کوبیده خوشمزه را بخوریم! چه در رستوران تخصصی پخته شود و چه در خانه شخصی تهیه شود، کباب غذایی است که مقاومت در برابر آن غیر ممکن است. در حقیقت آروزی خیلی از افراد هست که بتوانند به راحتی در منزل یه کباب خوشمزه مثل کباب های رستوران درست کنند.

اغلب مردم فکر می کنند این کار غیر ممکن است؟؟ چون درست کردن کباب کوبیده دارای فوت و فن هایی است که هر کسی آن ها را بلد نیست. از نظر این افراد مهم ترین مشکل برای پخت کباب سیخ گرفتن کباب است.  چون در بیشتر مواقع گوشت ها از کباب جدا می شوند!

به همین دلیل است که ما می خواهیم بزرگترین ترفند را برای پخت کباب به شما نشان دهیم: دستگاه کباب زن خانگی. در واقع، این دستگاه یک وسلیه بسیار مناسب و کاربردی برای پخت کباب است. نکته بسیار چشمگیر در مورد این محصول کارایی  و عملکرد بسیار آسان است. همانطور که در کلیپ مشاهده می کنید که دستگاه کاملاً ساده است و بلافاصله آماده استفاده می شود.

اگر کباب بخش جدانشدنی تعطیلات شماست، شاید بد نباشد برای سیخ‌گیر باکیفیت هزینه کنید.

چرا کباب زن خانگی

این دستگاه کباب زن خانگی به قدری با کیفیت است که شما می توانید سال ها از آن استفاده کنید. کارایی بالا و عملکرد آسان باعث شده است خرید این دستگاه با استقبال بی نظیر مردم به خصوص خانم های خانه دار مواجه شده است.  با استفاده از این دستگاه شما میتوانید به راحتی کباب های یکسان و یکدستی را داشته باشید.. این دستگاه  باعث می شود که کباب کوبیده که در منزل درست می کنید،  از نظر شکل ظاهری و زیبایی بهترین شکل ممکن را داشته باشد.

در سایت پویا صنعت و ادرس اینستا  می‌توانید فیلم آموزشی کار کردن با دستگاه را ببینید.به‌ این ترتیب پیش از خرید کباب‌ زن، اطلاعات کافی به‌دست می‌آورید…

  • ۹۹/۰۲/۲۹
  • گروه تولیدی پویا صنعت گروه تولیدی پویا صنعت

کباب زن

کباب زن خانگی

کباب زن دستی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی