مجموعه تجهیزات آشپزخانه صنعتی و رستوران پویا صنعت

تولید انواع کباب گیر|کباب زن|کباب سیخ گیر

مجموعه تجهیزات آشپزخانه صنعتی و رستوران پویا صنعت

تولید انواع کباب گیر|کباب زن|کباب سیخ گیر

مجموعه تجهیزات آشپزخانه صنعتی صنعتی پویا صنعت از سال ۱۳۸۳ با هدف طراحی و تولید ماشین آلات صنایع غذایی و به ویژه تجهیزات آشپزخانه صنعتی، تجهیزات رستوران، تجهیزات کافی شاپ و تجهیزات فست فود فعالیت خود را آغاز نمود. و خیلی زود با اختراع اولین دستگاه کباب زن | کوبیده زن هیدرولیک اولین گام شکوفایی خود در این صنعت را برداشت.

این مجموعه در مسیر رسیدن به بالاترین قله های موفقیت, از نیروهایی توانمند و آخرین تکنولوژی های روز جهانی در تولید محصولات تخصصی خود بهره می‌برد. لذا در این مسیر گام‌های مستحکم تری برداشتیم. با تولید و ثبت اختراع دستگاه همبرگر زن | همبرگر ساز صنعتی و دستگاه جوجه زن تمام اتوماتیک رویای دست یافتی خود را دنبال نمودیم.

۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

سوالات متداول سیخ شوی

1.     میزان مصرف آب در دستگاه­های سیخشوی به چه میزان می­­باشد؟

از آنجائیکه دستگاه­های سیخشوی برای شست­و­شوی استفاده می­شود، بسیار طبیعی است که مصرف آب در این دستگاه­ها بالا باشد، اما بازهم سیخشوی­های متفاوت، مصرف آب­های متفاوتی دارند. برخی برندها مصرف آب بیشتر و برخی برندها مصرف آب پایینتری دارند. اما دقت شود دستگاهی که کمترین مصرف آب را دارد به­معنای بهترین دستگاه نیست. چراکه ممکن است علت کم­مصرف بودن دستگاه سیخشوی­، عدم شست­و­شوی تمیز سیخ­ها باشد. اگر میزان مصرف آب برای شستن 1000 سیخ، 60 لیتر باشد، می توان گفت که دستگاه مصرف آب نسبتا خوبی دارد.

2.     میزان مصرف گاز در دستگاه­های سیخشوی به چه میزان می­­باشد؟

دستگاه­های سیخشوی هیچگونه مصرف گازی ندارند.

3.     میزان مصرف برق در دستگاه­های سیخشوی به چه میزان می­­باشد؟

دستگاه­های سیخشوی از دو نیروی برق و آب برای کارکردن استفاده می­کنند، که میزان مصرف برق این دستگاه ها 1 KW/H می­باشد

4.     جنس بدنه دستگاه سیخشوی چه می­باشد؟

طریقه کارکرد دستگاه­های سیخشوی بدین صورت می­باشد­­، که سیخ­ها درود دستگاه قرار گرفته و با چرخش سیخ­ها درون دستگاه­ها شسته می­شوند. در این حالت ممکن است است سیخ­ها به بدنه دستگاه برخورد کرده و سبب آسیب رساندن شود. بسیار مهم است که بدنه دستگاه­ از جنسی باشد که در اثر برخورد مداوم سیخ به دستگاه، بدنه سیخشوی دچار آسیب و چولگی نشود. از طرفی به علت تماس با آب نباید دچار زنگ­زدگی بشود.

پروفیل استیل با روکش استیل بهترین گزینه ممکن می­باشد، اما به علت بالا بودن هزینه­ آن، پروفیل آهن با روکش استیل پیشنهاد می­شود.

  • گروه تولیدی پویا صنعت گروه تولیدی پویا صنعت
  • ۰
  • ۰

1.     میزان مصرف انرژی در دستگاه­های همبرگرزن چه میزان می­باشد؟

انرژی مورد استفاده در تجهیزات آشپزخانه صنعتی معمولا آب، برق و گاز می­باشد. دستگاه همبرگرزن هیچگونه مصرف آب و گازی ندارد. اما مصرف برق آن قابل توجه می­باشد. دستگاه همبرگرزن به­طور میانگین در هر ساعت 2KW برق مصرف می­کند.

2.     ابعاد دستگاه همبرگرزن چقدر می­باشد؟

دستگاه همبرگرزن تمامی مراحل تزریق گوشت، شکل­دهی قالب و بسته بندی را به­طور کامل انجام می­دهد. در نتیجه با توجه به عملکرد بالا و انجام مراحل گوناگون، ابعاد نسبتا بزرگی دارد. ابعاد این دستگاه 200*80*150 CM می­باشد.

3.     توان تولید دستگاه همبرگرزن چقدر می­باشد؟

دستگاه همبرگرزن در هر ساعت 2000 همبرگر را آماده و بسته­بندی می­کند.

4.     مخزن گوشت دستگاه همبرگرزن چند کیلوگرم می­باشد؟

ظرفیت مخزن دستگاه همبرگرزن 7 کیلوگرم می­باشد. با توجه به وزن هر همبرگر، در هر بار پر کردن مخزن، بین 60 تا 70 همبر می­توان تولید کرد. البته ارتفاع مخزن قابل افزایش می­باشد، که بالطبع ظرفیت قرارگیری گوشت آن نیز افزایش می­یابد.

5.     همبرگرهای تولید شده در دستگاه همبرگرزن چه شکل و در چه ابعادی می­باشد؟

شکل قالب دستگاه همبرگرزن کاملا سفارشی و مطابق میل مشتری می­باشد. این همبرگرها دارای وزنی از 40 تا 150 گرم می­توانند باشند، و قطر آن­ها از 5 تا 15 سانتی­متر می­تواند باشد.

  • گروه تولیدی پویا صنعت گروه تولیدی پویا صنعت