مجموعه تجهیزات آشپزخانه صنعتی و رستوران پویا صنعت

تولید انواع کباب گیر|کباب زن|کباب سیخ گیر

مجموعه تجهیزات آشپزخانه صنعتی و رستوران پویا صنعت

تولید انواع کباب گیر|کباب زن|کباب سیخ گیر

مجموعه تجهیزات آشپزخانه صنعتی صنعتی پویا صنعت از سال ۱۳۸۳ با هدف طراحی و تولید ماشین آلات صنایع غذایی و به ویژه تجهیزات آشپزخانه صنعتی، تجهیزات رستوران، تجهیزات کافی شاپ و تجهیزات فست فود فعالیت خود را آغاز نمود. و خیلی زود با اختراع اولین دستگاه کباب زن | کوبیده زن هیدرولیک اولین گام شکوفایی خود در این صنعت را برداشت.

این مجموعه در مسیر رسیدن به بالاترین قله های موفقیت, از نیروهایی توانمند و آخرین تکنولوژی های روز جهانی در تولید محصولات تخصصی خود بهره می‌برد. لذا در این مسیر گام‌های مستحکم تری برداشتیم. با تولید و ثبت اختراع دستگاه همبرگر زن | همبرگر ساز صنعتی و دستگاه جوجه زن تمام اتوماتیک رویای دست یافتی خود را دنبال نمودیم.

  • ۰
  • ۰

1.       تفاوت‌های سالاماندر با کباب پزهای ریلی تابشی در چیست؟

مهمترین تفاوت سالاماندر و کباب پزهای ریلی در این می‌باشد که، کباب پزهای ریلی، فاصله شعله با هردو قسمت کباب یکسان می‌باشد، اما سالاماندرها قابلیت تنظیم ارتفاع دارند و می‌توان فاصله میان شعله و کباب را تنظیم کرد. در نتیجه از کباب پزهای ریلی تنها برای پخت کباب کوبیده و جوجه کباب می‌توان استفاده نمود. اما از سالاماندر می‌توان برای طبخ انواع کباب‌های کوبیده، جوجه‌کباب، کباب‌ماهی، استیک و... استفاده نمود.

2.      میزان مصرف آب در دستگاه‌های کباب پز چه میزان می‌باشد؟

دستگاه‌های کباب پز مصرف آب زیادی ندارند. تنها آب مصرفی در کباب پزها، آبی است که درون سینی داخل کباب پز ریخته می‌شود تا روغن حاصل از پخت کوبیده به سینی نچسبد.

3.     میزان مصرف گاز در دستگاه‌ه‌های کباب پز چه میزان می‌باشد؟

 مصرف گاز در دستگاه‌‌های کباب پز بسته به نوع (ریلی، سالاماندر، اتوماتیک) و ظرفیت دستگاه متغیر می باشد. هرچه ابعاد دستگاه بزرگتر، یا ظرفیت بیشتری داشته باشد، مصرف گاز بیشتری نیز دارد.

میزان مصرف گاز در دستگاه‌های کباب پز از ۲ تا ۸ متر مکعب متغیر می‌باشد.

4.     میزان مصرف برق در دستگاه‌های کباب پز چه میزان می‌باشد؟

دستگاه‌های کباب پز به سه نوع کباب پزهای ریلی، سالاماندر و اتوماتیک تبدیل می‌شوند. در دستگاه‌های ریلی و سالاماندر مصرف برق تقریبا صفر می‌باشد، چراکه تنها برق مصرفی برای جرقه زدن، به‌منظور روشن کردن دستگاه می‌باشد.

اما در کباب پزهای اتوماتیک از نیروی برق برای حرکت ریل استفاده می‌شود و مصرف برق بیشتری دارد. میزان مصرف برق در دستگاه‌های اتوماتیک ۷۵ وات در ساعت می‌باشد.

1.       آیا حرارت دستگاه کباب پز به بیرون نشت داده می‌شود؟

بله، در هنگام روشن بودن دستگاه حرارت دستگاه به بیرون ساطع می‌شود و در صورت قرارگیری کنار دستگاه، گرمایی را حس خواهید کرد. البته اگر در آشپزخانه خود هودی متناسب با فضای محل نصب کنید، مشکل گرما به سادگی قابل حل کردن می‌باشد.

2.      جنس بدنه کباب پز از چه می‌باشد؟

شاسی دستگاه‌های کباب پز بسته به کیفیت، هزینه و دوام از جنس‌های متفاوتی می‌توانند باشند. بهترین جنسی که برای دستگاه‌های کباب پز می‌توان استفاده کرد پروفیل استیل می‌باشد. پروفیل استیل دارای دوام بسیار زیادی می‌باشد و در مقابل گرما نیز مقاومت خوبی را از خود نشان می‌دهد و باوجود قرارگیری مداومش در مقابل گرما عمر بسیار طولانی دارد. اما هزینه آن به شدت بالا می‌باشد.

از آنجائیکه قیمت همواره نقش کلیدی در خرید یک محصول ایجاد می‌کند، بهتر است تناسبی میان قیمت، کیفیت و دوام محصول باشد. از این رو شاسی‌هایی که از جنس پروفیل آهن با روکش رنگ ‌کوره‌ای می‌باشند گزینه بهتری می‌باشند.

3.     آیا می‌توان از سیخ‌های چوبی در دستگاه‌های کباب پز استفاده نمود؟

بله، شما می‌توانید از سیخ‌های چوبی در هر سه نوع کباب پزهای ریلی، تابشی و اتوماتیک بدون سوختن سیخ‌ها استفاده نمائید.

4.     چگونه کباب پز متناسب با نیازم را شناسایی کنم؟

هنگامی که شما یک دستگاه کباب پز را خریداری می‌نمائید، جدا از هزینه‌ هنگفتی که پرداخت می‌کنید، مشغول خرید یک کالای سرمایه‌ای بزای کسب و کار خود می‌باشید. پس نمی‌توانید پیش خودتان بگویید که فعلا این کباب پز را می‌خرم و اگر مشکل داشت بعدا یکی دیگر را جایگزین آن می‌کنم. در همان وهله اول باید دقیقا نیازتان را شناسایی کرده و متناسب با اقدام به خرید بنمائید. در زیر می‌توانید بخشی از نکاتی را که هنگام خرید باید بدان توجه کنید، را مشاهده بفرمائید:

·        هزینه: امروزه شرکت‌های متفاوتی وجود دارد که کباب پزهای متفاوتی، با برندهای مختلفی در بازار عرضع می‌کنند. برخی از کباب پزها، با کیفیت‌تر و برخی دیگر دارای کیفیت پایین‌تری می‌باشند. برخی قیمت بالایی دارند و برخی به شدت ارزان‌تر می‌باشند. در این بین شما باید به بودجه‌ای که می‌توانید برای کباب پز خرج کنید، نگاه کنید و متناسب با آن اقدام به خرید کردن بنمائید. دقت داشته باشید که همیشه گرانترین دستگاه، بهترین دستگاه برای شما نیست.

·        ابعاد: دستگاه‌های کباب پز عموما حجم بسیار زیادی را در آشپزخانه شما اشغال می‌کند. از این رو بسیار مهم است که هنگام خرید به ابعاد آشپزخانه خود دقت کرده و دستگاهی را خریداری نمائید که به راحتی بتوانید در فضای آشپزخانه تردد بنمائید.

·        ظرفیت: دستگاه‌های کباب پز ظرفیت‌های پخت مختلفی را دارا می‌باشند. هرچه این ظرفیت بیشتر باشد، هزینه دستگاه نیز بیشتر می‌شود. اگر دستگاهی با ظرفیت کمتر از فروش روزانه خود بخرید، قطعا در زمان‌هایی که پیک کاری شما می‌باشد با مشکل مواجه می‌شوید. چراکه مشتری گرسنه علاقه‌ای به صبر کردن ندارد. و اگر ظرفیت کباب پز متناسب با فروش روزانه باشد، شانس گسترش کسب و کارتان را از خودتان می‌گیرید. بهتر است ظرفیت کباب پز از فروش روزانه شما مقداری بیشتر باشد.

·        شیر برقی: قطعا امنیت دستگاه و افرادی که با آن کار می‌کنند، مسئله شوخی‌برداری نیست. لذا بهتر است دستگاه شیربرقی داشته باشد تا درصورت ایجاد مشکل در آن به صورت خودکار اقدام به قطع گاز بنماید.

قطعا نکات دیگری همچون برند دستگاه، مصرف گاز، شکل ظاهری و ... نکات مهمی ‌می‌باشند که نگام خرید یک دستگاه باید بدان توجه کرد. اما کلیدی‌ترین مسائلی که باید بدان توجه کنید، مطالبی هست که در بالا ذکر شده است.

5.     ابعاد دستگاه کباب پز چقدر می‌باشد؟

دستگاه‌های کباب پز در سه نوع کباب پزهای ریلی، سالاماندر و اتوماتیک می‌باشد، که بسته به ظرفیت پخت دارای  ابعاد مختلفی می‌باشند.

نوع دستگاه

مدل

طول

عرض

ارتفاع

کباب پز ریلی تابشی

PS1000K2

145

50

150

PS1000K3

175

50

150

PS1000K4

205

50

150

کباب پز ریلی تابشی عریض

PS1000K2

145

65

150

PS1000K3

175

65

150

PS1000K4

205

65

150

سالاماندر

PS1100K1

95

48

85

PS1100K2

145

50

150

PS1100K3

175

50

150

PS1100K4

205

50

150

کباب پز تابشی اتوماتیک

PS1200K1

110

63

190

PS1200K2

165

63

200

PS1200K3

180

63

230

PS1200K4

220

63

200

PS1200K5

130

63

225

 

  • ۹۷/۱۲/۱۹
  • گروه تولیدی پویا صنعت گروه تولیدی پویا صنعت

سالاماندر

کباب پز

کباب پز اتوماتیک

کباب پز تابشی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی