مجموعه تجهیزات آشپزخانه صنعتی و رستوران پویا صنعت

تولید انواع کباب گیر|کباب زن|کباب سیخ گیر

مجموعه تجهیزات آشپزخانه صنعتی و رستوران پویا صنعت

تولید انواع کباب گیر|کباب زن|کباب سیخ گیر

مجموعه تجهیزات آشپزخانه صنعتی صنعتی پویا صنعت از سال ۱۳۸۳ با هدف طراحی و تولید ماشین آلات صنایع غذایی و به ویژه تجهیزات آشپزخانه صنعتی، تجهیزات رستوران، تجهیزات کافی شاپ و تجهیزات فست فود فعالیت خود را آغاز نمود. و خیلی زود با اختراع اولین دستگاه کباب زن | کوبیده زن هیدرولیک اولین گام شکوفایی خود در این صنعت را برداشت.

این مجموعه در مسیر رسیدن به بالاترین قله های موفقیت, از نیروهایی توانمند و آخرین تکنولوژی های روز جهانی در تولید محصولات تخصصی خود بهره می‌برد. لذا در این مسیر گام‌های مستحکم تری برداشتیم. با تولید و ثبت اختراع دستگاه همبرگر زن | همبرگر ساز صنعتی و دستگاه جوجه زن تمام اتوماتیک رویای دست یافتی خود را دنبال نمودیم.

  • ۰
  • ۰

هر سال نزدیک ماه محرم که می‌شویم، جنب و جوش مردم برای آماده کردن و تدراکات لازم این ماه زیاد می‌شود. محرم شور حال دیگری برای همه مردم و از هر قشری ( پیر و جوان، بزرگ و کوچک، فقیر و ثروتمند و غیره ) دارد. مردم با علاقه وصف نشدنی در حال آماده کردن مساجد، حسینیه ها و تکایا ( تمیز کردن، پهن کردن فرش و غبارروبی) برای شروع ماه محرم هستند. در سطح شهر و خیابان ها پرچم عزاداری امام حسین بر پاست. ,و آشپزخانه های صنعتی در تدارک و آماده شدن برای پخت غذای نذری مراسمات هستند. 

هیئت های عزاداری در حال  تمرین نوحه و مراسم سینه زنی، آماده کردن آشپزخانه هیئت ها برای تهیه و پخت غذای نذری هیئت ها و عزارادان هستند.

پخت غذای نذری برای مراسمات عزاداری

در بیشتر مراسمات عزاداری بعد از پایان مراسم از عزارادان با غذای نذری پذیرایی می‌شود. غذای نذری ماه محرم، رنگ و طعم و مزه خاصی دارد. در ماه محرم اکثر آشپزخانه های صنعتی در حال پخت غذای نذری برای عزاداران حسینی هستند. 

پخت این همه غذای نذری  دارای دو مسئله و مشکل است. اولین مشکل سختی کار و طاقت فرسا بودن پخت این همه غذا است. اما چون اکثر افراد این کار از ته دل و با تمام وجود انجام می‌دهند، سختی کار و طاقت فرسا بودن آن را متوجه نمی‌شوند. مشکل دوم زمان بر بودن آن است، که این مشکل نیز با ورود تجهیزات آشپزخانه صنعتی اتوماتیک حل شد.

مجموعه تجهیزات آشپزخانه صنعتی پویا صنعت

مجموعه تجهیزات آشپزخانه صنعتی پویا صنعت در راستای خدمت به هیئت های عزاداری امام حسین، هرساله خدمات گسترده ای به این هیئت ها ارائه می‌کند.  تجهیزات آشپزخانه صنعتی و رستوان مانند انواع کباب زن،قیمه زن، گوشت خرد کن، انواع کباب پز، سیخ شور و جوجه زن اتوماتیک تنها بخشی از محصولات این مجموعه تولید کننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی و رستوران است. با استفاده از این تجهیزات می‌توان به راحتی و در کمترین زمان ممکن غذای نذری را برای مراسمات عزاداری آماده کرد. و از عزاداران پذیرایی نمود.

 مجموعه تولیدی تجهیزات آشپزخانه صنعتی پویا صنعت افتخار دارد که ماه محرم و صفر در خدمت عزاداران حسینی باشد.

 

 

  • ۹۸/۰۶/۱۳
  • گروه تولیدی پویا صنعت گروه تولیدی پویا صنعت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی