مجموعه تجهیزات آشپزخانه صنعتی و رستوران پویا صنعت

تولید انواع کباب گیر|کباب زن|کباب سیخ گیر

مجموعه تجهیزات آشپزخانه صنعتی و رستوران پویا صنعت

تولید انواع کباب گیر|کباب زن|کباب سیخ گیر

مجموعه تجهیزات آشپزخانه صنعتی صنعتی پویا صنعت از سال ۱۳۸۳ با هدف طراحی و تولید ماشین آلات صنایع غذایی و به ویژه تجهیزات آشپزخانه صنعتی، تجهیزات رستوران، تجهیزات کافی شاپ و تجهیزات فست فود فعالیت خود را آغاز نمود. و خیلی زود با اختراع اولین دستگاه کباب زن | کوبیده زن هیدرولیک اولین گام شکوفایی خود در این صنعت را برداشت.

این مجموعه در مسیر رسیدن به بالاترین قله های موفقیت, از نیروهایی توانمند و آخرین تکنولوژی های روز جهانی در تولید محصولات تخصصی خود بهره می‌برد. لذا در این مسیر گام‌های مستحکم تری برداشتیم. با تولید و ثبت اختراع دستگاه همبرگر زن | همبرگر ساز صنعتی و دستگاه جوجه زن تمام اتوماتیک رویای دست یافتی خود را دنبال نمودیم.

  • ۰
  • ۰

رستوران ایرانی زیادی در سراسر دنیا افتتاح شده است. رستوران هایی که در آن، طعم دلچسب و خوشمزه غذاهای اصیل به مردم معرفی می‌شود. اکثر ایرانی‌هایی که از ایران خارج شده اند، برای کسب درآمد، اقدام به راه اندازی رستوران کرده اند. و در آن غذاهای اصیل ایرانی را برای مردم سرو می‌کنند. و تفریبا همه آن ها موفق شده اند.

 Guy Fieri یک تیستر معروف آمریکایی

Guy Fieri یک تیستر معروف آمریکایی است، که از محبوبیت خاصی بین مردم برخوردار است. در سال 2006 ، گای فیری اولین نمایش خود را با عنوان Big Bite Guy در شبکه غذا آغاز کرد. امروز، این “ستاره راک آشپزی” همچنین میزبان نمایش های برتر Diners ، Drive-Ins و بازی های مواد غذایی Guy است. رستوران های مختلف از وی دعوت می‌کنند، تا از غذای آنها تست کند. این یک روش تبلیغاتی برای رستوران هاست.

رستوران ایرانی خوش ذوق

یک ایرانی خوش ذوق و خوش سلیقه که در تگزاس آمریکا رستوران دارد، از وی برای حضور در رستوران خود دعوت کرده است. و این تیستر را با طعم کباب کوبیده ایرانی آشنا کرده است. این رستوران دار موفق یکی از مشتریان با سابقه و قدیمی مجموعه تجهیزات آشپزخانه صنعتی پویا صنعت است. در این رستوران برای سیخ گیری کباب از دستگاه کباب زن پویا صنعت استفاده شده است. این رستوران دار خوش ذوق روش پخت کباب کوبیده را به طور کامل برای آقای Guy Fieri شرح داده است. این تیستر معروف طعم کباب کوبیده ایرانی را نیز چشیده است. و از خوردن آن لذت برده است.

Guy Fieri در ابتدا فکر می‌کند که سیخ گیری کباب با دست انجام می‌شود . Guy Fieri قبلا دستگاه کباب زن را ندیده بوده است و برای اولین بار آن را در این رستوران دیده است. و از عملکرد آن شگفت زده شده است.

 

  • ۹۸/۰۶/۲۳
  • گروه تولیدی پویا صنعت گروه تولیدی پویا صنعت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی